Fredagens avsnitt V.8

 
Vampire Diaries
Sofia:Var faktiskt lite osäker på vad som skulle hända i detta avsnittet. Skulle Jeremy komma tillbaka tack vare ringen eller skulle han dö? Hade en liten aning om att det faktiskt var så att han dog helt och hållet. Vet inte riktigt om jag tycker att det var ett okej move eller om det var helt oacceptabelt. Sen Shane eller ska jag säga Silas, det känns som en lite intressant twist. Men att sedan låta alla vampyrer,varulvar och hybrids att komma tillbaka skulle bara få serien att bli jobbig. blir liksom samma sak igen. Det är iallafall vad jag tror. Även Damons val av hjälp åt Elena kan diskuteras. Jag har alltid varit Team Damon och tror faktiskt att det i slutändan kan ha varit rätt val. Men only the future can tell..
Tina: Ojoj, de kan inte ta död på Jeremy, jag hoppas verkligen på att han kommer tillbaka till liv senare i säsongen. Vilket nog är ganska troligen då Bonnie har blivit helt hjärtvättad. Spännande! Jag tycker att detta avsnitt varit det sämsta hittills, det kändes rörigt, Caronline far och ringer till Taylor, de som kommit överens om att de ska hålla sig borta från varandra. Dock hoppas jag på att Clause kommer tillbaka och vinner över Caronline, vill se de tillsammans! Jag till skillnad från Sofia har och kommer alltid vara Team Stefan tror att Damon har gjort helt del. Nu lär Elena bli ett monster som inte bryr sig om någon, inte ens Damon.. Hur ska Damon må då? Hmm... Blir ett intressant avsnitt nästa vecka! Pick it up!
 
Grey's Anatomy
Sofia: Avsnitten blir bara bättre och bättre! I Ogillar Cahill så otroligt mycket asså! älskar att det händer grejer nu i avsnitten. har känts lite dött på senare tid.  Satt faktiskt och jublade lite när man fick veta att dom hittat en villig köpare. Men att Jackson blir chef eller vad man nu ska kalla det.. vet inte riktigt vad jag tycker om det, kommer han att klara av det eller kommer det ens att funka. det är den stora frågan.slutet av serien kan man faktiskt börja ana nu...
Tina: Avery?! Reeeeeaallly? Det är känslan jag har efter detta avsnitt. Måtte de gå vägen, jag tycker man börjar se the end of the road för Greys nu. Tråkigt men sant. Hoppas de håller detta spännande tempo uppe till slutet. Jag saknar dock alla trauman och att få se dem vara läkare, mer sånt igen!
 
Beauty And The Beast
Sofia: Vincent Vincent Vincent. Snälla bestäm dig! Ska du hålla dig borta eller inte?  Tycker att det var väldigt mycket fram och tillbaka i detta avsnitt och börjar faktiskt bli lite irriterad på just det, annars så var detta avnitt även det lika bra som dom tidigare. Slutet! FINALLY!
Tina: Jag älskar denna serie just nu! Precis när man tror att de kanske akn få vara hyfsat normala Vincet och Catherine så skiter det sig. Sedan, FINALLY! Slutet! Jag ÄLSKAR det! Äntligen får de vara tillsammans! Nu kan det bara bli bättre! Synd att vi får vänta till 14 mars på nästa avsnitt, det känns som tempot kommer öka från och med nu!
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin