Revenge 2x15

 
Revenge S02E15 - Retribution
Markera spoilertexten för att läsa.
Tina: Ett bra avsnitt. Liiiite segt måste jag faktiskt erkänna. Men jag gissar och hoppas på att det hettar till nu. Jag hoppas faktiskt lite på att hon ska döda, eller iallfall skada Daniel, så Greysons får känna på det! Det är på tiden att det blir lite blod nu! Sedan var det såå hemskt att se hur Jack reagerade över Amandas död! Buhu!s/span>
Sofia: Denna serie blir bara bättre och bättre för varje avsnitt nu! var ju ett tag där när det bara var tråkigt och jag faktiskt övervägde att sluta kolla.. Nu börjar det verkligen ta fart! Men blir så jäääävla less på Conrad och Victoria, dom borde få en fet käftsmäll! snacka om att bara tänka på sig själva och ingen annan. Inte på hur det påverkar Daniel eller Charlotte. Bara lögner, lögner och mer lögner. Hoppas faktiskt att dom får känna på samma som Emily och resten får. men det skulle innebära att Daniel eller Charlotte måste dö. Och han Trask.. han är ju bara så jävla creepy! och nu kommer Emilys fosterbror, frågan är ju om han kommer känna igen hon.. tror på att det kommer bli liiite kaos.



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin