Veckans serier V.12

 
Här kommer veckans serieavsnitt, förutom Vikings som fick ett eget inlägg nedan.
Detta lika med ett långt inlägg då vi ser många serier. :)
Markera det svarta för att läsa.
Revenge S02E16
Tina: Asså de behöver verkligen inte Amandas bror efter sig nu, och Jack, jag tror inte en sekund på att han trodde på Nolans lögn. Ska bli spännande att se om de kan hitta The Falcon.

Chicago Fire S01E18
Tina: Kan någon bara berätta sanningen för Mills?! Hur svårt kan det vara? Är det bättre att ljuga såhär och bara berätta några delar. Jag älskar Dawson men jag tycker verkligen att hon borde berätta det hon hörde på festen, dock är det lite sent för det nu. Och vart ska det sluta med Casey? Han är ute på farligt vatten. Shay barn med Severide?! Nejnejnej! När hon beskrev vem vill hon ha barn med så beskriver hon en flickvän som hon kan skapa ett liv med, inte hennes bäste vän! Hur awkward kommer inte de bli då de båda skaffar flickänner?
Sofia: Tycker att det har blivit väldigt mycket drama nu, med Mills pappa och allt det. Har bara väntat på att Shay ska fråga Severide om han vill skaffa barn med hon! yey! Hoppas att det blir så!
 
Vampire Diaries S04E17
Sofia: Guuuud! Börjar bli så tråkigt att kolla på denna serie nu!! Elena är bara en bitch när hon har stängt av alla känslor. För tillfället så är denna serie inte en favorit. Tråkigt men sant..
Tina: Känner lite som Sofia, VD börjar bli tråkigt, vilket är hemskt tråkigt. Serien har hela tiden haft ett bra tempo men nu dalar det i allt. Elena är ja, inte Elena, utan med Kathrine, som jag vill se mer av, typ nu. Och snälla kan Clause och Caroline hända någon gång?! Nu får VD nog dra upp tempot igen för annars tappar jag nog mitt intresse helt är jag rädd för.  Jag önskar att Lexi fortfarande levde, eller att de kanske kan få liv i henne. 

Greys Anatomy S09E18
Sofia: Åh tycker det är så braaaaa! Äntligen öppnade dom akutet! Har saknat alla sånna fall ganska mycket. Skrattade ganska bra när Alex och Richard och ungen jävlades med killen som Jo dejtar! Nu börjar det gå tillbaka till hur det var innan flygcrashen. 
 
Beauty and the beast S01E16
Tina: Nu börjar det hetta till, fasiken vad bra det är nu! Favorit serien just nu! De är så fina ihop, Cathrine och Vincent. Slutet var galet, hur Cathrine bara rusade fram då Tess stod där. Resten av säsongen kommer bli spännande! 
Sofia: Gillar den här serien mer och mer för varje avsnitt! Slutet på detta avsnitt... När Tess får veta att Catherine känner Vincent! Kaoooosss. Dom kommande avsnitten kommer vara sååå braa!

The Walking Dead S03E14
Sofia: Kaos kaos kaos! att han aldrig någonsin dör! att bli fångad i ett rum fullt med zombies och ändå hinna ikapp Andrea till fängelset! hon var ju så nära och om the governor bara hade varit några sekunder senare så hade Rick sett hon också!! Och jag står fortfarande kvar vid att jag verkligen hoppas att dom dödar han!! Jag börjar gilla Milton nu faktist, och hoppas på att det var han som eldade upp alla zombies som dom hade fångat in. Nu är det bara 2 avsnitt kvar till säsongen är slut och jag hoppas på mycket action!
 
 
Sedan vill jag bara säga att veckans avsnitt av New Girl var fantastiskt kul! /T



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin