A Mother's Work

 Sons of Anarchy S06E13 - A Mother's Work *Säsongsfinal*

LÄS INTE OM DU INTE SETT HELA SÄSONG SEX AV SONS.
 
Tina: Sons slutar med ett dubbelavsnitt. Ett avsnitt som de första 60 minuterna var sega och rätt tråkiga enligt mig. Dock var jag sjukt nervös då Jax och gänget hittade Tara och pojkarna i parken. Tara trodde verkligen att han skulle döda henne, jag har nog aldrig trott det, han älskar henne för mycket. Älskade att de gjorde en deal tillsammans för att rädda Tara, pojkarna och klubben! Älskade att de hittade tillbaka till varandra, det har jag hoppats på hela säsongen! Något som var otippat var att Niro skulle dumpa Gemma. Vilket fick henne att bli galnare än vad hon är i vanliga fall. Jag hade redan innan avsnittet blivit spoilad att Tara skulle dö. Men jag hade aldrig trott att det skulle vara så brutalt som det var. Det var hon verkligen inte värd. Dock var Gemmas min då polisen berättade att det var Jax som gett upp sig själv för Tara och inte Tara som satt dit honom var priceless. Men Juicie?! WFT man?! Jax kommer åka dit för detta mord... Asså det var längdesedan jag grät så mycket till ett serieavsnitt. Fyfanfyfanfyfan. Kan inte beskriva med ord hur besviken jag är. Det finns inget kvar nu då de dödat Tara. Jävla skit. Det kommer vara mycket till om jag ska se Sons igen, det kommer jag troligen inte göra. De tog ihjäl hela serien för mig då de dödade Tara. Egentligen hade detta varit ett bra serieavslut, ifall man fick veta att Jax visste att de var Gemma, för då skulle man veta att hon skulle dö. Nu kommer väl nästa säsong handla om att Gemma försöker dölja detta och Jax försöker överleva. Näe BLÄ.

Sofia: Tycker inte riktigt om detta avsnitt. Inte alls faktiskt. Juice... Du ska ha en fet jävla käftsmäll du!!
Blev så glad när jag såg att Jax och Tara hade börjat hitta tillbaka till varandra. Efter parken. Trodde det var kört då men som tur var så vare ju inte så. Efter att Wayne berättade för Gemma att Jax skulle åka in i fängelset istället för Tara då visste jag att det var kört. Nåt skulle hända. Något stort och väldigt dramatiskt! Det var ju dock ganska nära på att dom skulle missa varandra. Och att Eli stannade utanför.. Det är ju väldigt typiskt Gemma att act first ask later.. Jävligt brutalt vare.. Gemmas ansiktsuttryck var ganska priceless när Elia berättade att Jax gav sig frivilligt för att Tara skulle slippa och kunna uppfostra grabbarna utanför klubben.. Men sen kommer ju jävla Juice och förstör allt! Hoppas så jävla hårt på att klubben kommer att få reda på att det var han och Gemma. Då kommer det ta hus i helvettet!! Blev så ledsen när Jax kom hem och hittade dom i köket :( massa blod överallt..Blir lite ledsen bara jag tänker på det nu faktiskt. Stackars Jax! Nu återstår det att se vad nästa säsong har att ge. Hoppas på att det är sista säsongen. För detta går icke.



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin