Games of Thrones S03E10 "Mhysa" - SÄSONGSAVSLUTNING

Games of Thrones S03E10 "Mhysa" - SÄSONGSAVSLUTNING
Tina: Ja hurni. För det första passar jag på att kommentera förra avsnittet här. Vilken chock. Jag har inte läst böckerna och hade inte en aning om vad som skulle hända, och bara sådär så dödar de halva Stark-släktet. Trodde först de bara skulle döda Robbs fru, men då de slutade med att de dödade ALLA. Galet. Detta avsnittet gjorde att jag hade sjukt höga förväntningar på säsongsavslutningen. VAD SOM HELST KAN HÄNDA. Efter att ha suttit på nålar hela avsnittet och väntat på någon som ska hända som aldrig hände är jag, tyvärr, sjukt besviken. Det hände inte ett skit, det blev inte ens ett spännande avslut på säsongen. ILLA.

Men för att kommentera avsnittet ändå. Gillar att Tyrion sätter ner foten och tar hand som Sansa, hon behöver det, speciellt när nästan hela hennes familj är döda. Behöver jag säga att jag hatar Joffery? Jävla svin, om någon ändå kunde ta ner pojkskrället på jorden. ÄLSKADE då Tyrion sa "Monsters are dangerous and just now kings are dying like flies."
 
Men Arya, shit. Du kommer bli en mean bitch asså. Det är hon som kommer kunna hämnas på the Lannisters. John Snow lämnade sin brud, synd tycker jag, hade velat att han tog med henne. Tror dock inte att det är det sista vi ser av henne. Till det bästa med serien, Khaleesi! Hon är ju förjävla grym. Synd att hon har minst tid av alla i rutan. Hoppas man får se mer av henne nästa säsong.

HUR SKA VI KLARA OSS TILL 2014 UTAN GOT?!



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin