Scandal S02E22 "White hat back on" - SÄSONGSFINAL

Scandal S02E22 "White hat back on" - SÄSONGSFINAL
Tina: AAHHHH, Shit asså, bästa serien, BÄSTA. SERIEN. Snacka om omtumlande avsnitt. Cyrus får en hjärtattack mitt i allat drama, Oliva kom fram men en otorligt bra plan över hur hon och Fitz kommer kunna vara tillsammans som Mellie också tog på allvar. Sen kommer som vanligt Cyrus in och förstör allt. Det var som jag trodde, Fitz skulle förlåta Oliva men Olivia kan inte förlåta Fitz, vilket är förstårligt. Jag har fått tycke för Jake, som har visat sig fått tycke för Oliva. De två skulle jag vilja ha ihop. Gillade inte att Fizt kom krypande till Mellie igen, tycker fortfarande han skulle ha skilt sig och gjort det på egenhand. Och att David jobbade som han gjorde? Hur grymt var inte det?! Go David! Men som alltid i en säsongsfinal, SLUTET. DAD?! WAIT WHAT?! Hur ska vi överleva hela sommaren, Oliva? Fix it.

Sofia: Älskar Cyrus! kan inte säga annat, även fast att man hatar han ibland när han förstör! Men asså skrattade liiite när han låg i ambulansen " Shoot him!" "what?!" "shoot him! Give me your gun I'll shoot him myself!" Tycker synd om Huck när Quinn gjorde som hon gjorde.. Stackarn :(. Fan vad arg jag var på David förra avsnittet sen ägde han skiten ur alla detta avsnitt! You go girlfriend! Ville spöa Fitz när han kröp tillbaka till Mellie på slutet. 
Åså slutet då!! satt helt ärligt WHAAAAAAAAAAAAT?!?



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin