Vampire Diaries "Graduation" - SÄSONGSFINAL

Vampire Diaries S04E23 "Graduation" - SÄSONGSFINAL
Tina: Då var det dags, slog igång VD först av alla seriefinaler som kommit denna vecka för att det lär "vara lika tråkigt som de senaste avsnitten". Till en början kan jag tycka att det var det, Men mot slutet lyckades de faktiskt plocka upp storyn och göra det spännande. Jeremy lever men Bonnie är död? Som jag skrev efter förra avsnittet DE KAN INTE LÅTA HENNE DÖ.... Hon kommer garanterat vara med en del nästa säsong också eftersom Jeremy kan se spöken. Är glad att vi fått tillbaka honom. Elena gav Kathrine the cure, shit asså. Trodde att det skulle sluta med att Stefan tog det. Tycker fortfarande att Elena och Stefan är bäst, men nu mera är hon inte värd honom, så jag låter hon ha sin crush men Damon, men tror inte att det kommer sluta lyckligt. Intressant att se henne som människa, shit asså. Clause och Caroline?! Asså ÄLSKADE då han sa "He is your first love, i intend to be your last" kan dom bara hända någon gång?! Och nu till det bästa eller ja värsta, SLUTET. MIN ÄLSKADE STEFAN?! De kommer aldrig hitta honom!!! Och de kommer inte söka heller eftersom han har pratat om att dra, om inte Silas spelar honom. Shit, VD nu fick ni tillbaka mitt intresse!

Sofia: Har väntat på detta avsnitt, dock inte med spänning. Började tråkigt, men som Tina säger så plockade dom upp storyn mot slutet och det blev mycket bättre än dom senaste avsnitten. Älskar att Jeremy kom tillbaka! Elenas och Kathrine's fight där asså! Undra hur det kommer att gå för hon nu när hon kommer att bli människa igen.. Även Damon och Elena <3 äntligen! Klaus som jag hatade från början har jag börjat tycka om mer och mer eftersom. Älskar han nu! Och han och Caroline måste ju bara hända! Fan vad kaos det kommer att bli nu när Silas är Stefan och Stefan är instängd i ett jävla kassaskåp! 
Kommer nog trots allt fortsätta följa denna serie!



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin