Veckans serier V19

Beauty and the Beast S01E21
Sofia: 
Åh herrege! Står fast vid att jag inte tycker om Gabe. Visste att han hade nåt i kikaren med denna intensiva sökan efter Vincent! Hoppas dom kommer på han och dödar han. Usch och blä! Älskar JT!
 
Greys Anatomy S08E22
Tina: Jag var skeptisk till att det var alex som misshandlade honom hela tiden, som tur var visade det sig att det inte var han. Hoppas han och Jo får ihop det nu. Det hände så mycket detta avsnittet. Hur grymt var det inte då de räddade mannen med järnpinnarna i sig?! Och mitt hjärta stannade verkligen då Meredith ramlade, och ÄNTLIGEN kommer sonen! Sista avsnittet, perfekt! April's dude friade härligt, men kan inte råför att tycka att hon ska vara med Jackson.
Sofia: Lättnaden som uppstog när det inte var Alex som hade misshandlat han! Pju! Och håller med Tina om när Meredith ramlade... Höll andan! Kunde inte låta bli att asgarva när Matthew friade till April. Hahah! Men tycker ändå att hon och Jackson passade så bra! Äntligen kommer bebiseeeen! Men inte ok av Arizona!
 
Scandal S02E21
Tina: HUR BRA VAR DET INTE DÅ CY KLAMPADE IN I OLIVAS LÄGENHET?! Så kul! Är fortfarande skeptisk till honom. Vill bara att Olivia ska ge upp på Fitz, han kommer aldrig kunna vara med henne och president samtidigt. FAAN David som tog kortet av dem, och att de lät psykopaten gå, fy!
Sofia: Gillar Cyrus ibland asså så rolig! Hatar fortfarande Mellie. Gillade faktiskt Olivia och Jake. Synd bara att han var som han var, haha. Och ni som även följer Arrow såg ni att John Barrowman som spelar Malcolm Merlyn var med?

Supernatural S08E22
Tina: Sam är fortfarande lika risig och jag är orolig. De ska bota en demon? Hmmm... Men missen de gjorde med demonen de hade var ju bara så dålig av dem. Hon lär komma tillbaka i säsongsfinalen och ställa till trubbel. Crawley är lika jävlig som vanligt, kommer de lyckas stänga portarna till helvetet?
 
Revenge S02E20
Sofia: Om jag ska vara ärlig så hade jag faktiskt glömt att jag hade sett detta avsnitt.. Så intressant var det haha. Men tokigt att Aiden dödade Takeda, undra hur det kommer att gå. Fast han försökte ju trots allt döda Aiden..säsongs avslutning denna vecka med dubbelavsnitt. Får se hur det slutar :P Har faktiskt inte hunnit kolla än hihi..
Chicago Fire S01E22
Tina: Jag hade läst på CF's facebook sida innan att de var någon som skulle dö. Under avsnittet tänkte jag att den ända de egentligen kan ta död på är Hallie, och mycket riktigt. Casey kommer ta tid på sig att komma tillbaka från detta, speciellt då han precis "fått tillbaka henne". Dawson...... DU måste fixa ditt och Mills förhållande, ni är meant to be! Flickan som hälsade på brandstationen var ju bara så underbart, satt med gråten i halsen själv.
Sofia: Tycker det var så tråkigt att Hallie dog, och Casey neeeeeee :( Blev lite ledsen. Dom som passade så bra ihop! det värkte lite i hjärtat när Mills gick fram till han när han bröt ihop på sjukhuset. Och flickan på brandstationen.. såååå underbart!
 
Game of Trones S03E06
Tina: Kommer aldrig att tycka GoT är dåligt, för det är ju förjävla bra! ÄLSKAR Jon Snow! När den ena gubben skar av repet så lyckades han rädda sig själv och sin Lady. Passar de inte perfekt ihop? Tycker så sjukt synd om Sansa, de bara kastar runt henne och behandlar henne som skit, när ska det ta slut? Och hur mycket orkar hon? Nu får hennes bror ta och rädda henne från Kingslanding!
 
Vampire Diaries S04E21
Tina: Var skeptisk redan då jag klickade igång avsnittet. Det var dock inte riktigt så dåligt som jag trodde. Dock ogillar jag Elena fortfarande, men det verkar som hon kanske kommer tillbaka nu efter att Jeremy visade sig. Vilket chockerade slut?! De kan ju verkligen inte ta död på Bonnie?! Alla i denna serie är ju snart döda, nej fy! Är det verkligen sant att hon är död blir jag sjuukt besviken. Vad ska de göra utan en häxa?
Sofia: Håller helt med Tina på det mesta faktiskt. Är ju fan bara Matt som fortfarande är människa... Om sista avsnittet inte levererar så överväger jag faktiskt att sluta kolla på denna serie, tråkigt men sant.
 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin