Mad Men säsong 1

Mad Men säsong 1
Seriens handling: Ett drama om en av New Yorks mest prestigefyllda reklambyråer i början av 1960-talet, med fokus på ett av företagets mest mystiska men extremt begåvade annonschefer, Donald Draper.
Tina tyckte: Jag har ofta hört talas om att Mad Men ska vara en så bra serie. Efter att jag har skaffat netflix har den funnit där, så till slut började jag kika. Jag hade ingen aning om vad de handlade om innan. Jag älskar att det utspelar sig på 1960-talet. Tycker de spelar väldigt bra så att allt passar in i tiden. I början av säsongen tyckte jag bara de var sega avsnitt utan händelser, ingen riktig storyline. Det var inte förns de sista 4 avsnitten då det började hända lite som jag tyckte det blev bra. Kan vara för att jag är så van alla dramapumpade serier så man saknar det då det är lite drama. Älskar Peggy, speciellt i slutet av säsongen. Ogillar Pete, men han kan det väl inte vara någon som gillar? Sedan måste jag också lägga till att det är kul att se Maggie Stiff (Känd som Tara i Sons of Anarchy) spela Rachel Menken som Draper blir kär i. 
 
Jag kommer absolut fortsätta titta på Mad Men. /Tina
 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin