Sofia's serielista

En liten uppdaterad version av min serielista. (:
(De som fått ett hjärta är extra poppis just nu eller kommer alltid vara en stor favorit)

 

Serier som jag följer just nu:
Agents of S.H.I.E.L.D
Arrow

Beauty and the Beast 
Grey’s Anatomy ♥
Hart of Dixie
Homeland 
New Girl ♥
Revenge
Scandal
Sons of Anarchy ♥
True Blood
The Vampire Diaries 
Cougar Town 
Saving Hope
Criminal Minds
Chicago Fire 
How I Met Your Mother 
Once Upon A Time
The Walking Dead ♥
Hawaii Five-0 ♥
2 Broke Girls
The Carrie Diaries ♥
White Collar ♥
Nikita ♥
Anger Managemant
Two And A Half Men
Suburgatory
Strike Back ♥
Men At Work
Franklin And Bash
Wilfred
Awkward
CSI
CSI NY
The Mindy Project
24 ♥
Teen Wolf
Family Guy
American Dad

 


Avslutade serier som jag sett klart:
Burn Notice ♥
Hellcats
Off the Map
Combat Hospital
Prison Break ♥
Emily Owens M.D
Jericho ♥
Moonlight 
Three Rivers
Chuck ♥
Robin Hood ♥
Wildfire ♥
Outsourced
Love Bites
Blue Mountain State
Entourage
No Ordinary Family
Pan Am
Alcatraz
Death Valley
Criminal Minds: Suspect Behavior
Generation Kill
The Unusual
Dexter
Smash
Partners

 


Serier som jag sett minst en säsong av men inte följer längre/ inte sett klart på:
Gossip Girl
Smallville
The Secret Life Of The American Teenager
Legend Of The Seeker
Modern Family
Terra Nova
Sherlock
Crusoe
90210




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin