Vilka är författarna av TvTown? Del 2 - Sofia

Här är jag!
Sofia 21 år, Bor i Ramvik
Jobbar som elevassistent på min gamla låg/mellansadieskola. Funderar på att plugga vidare.
Älskar att kolla på serier och filmer, och kollar på det mesta. Den första serien jag började kolla riktigt på måste nog vara Grey's Anatomy och har följt det sedan dess. Några andra av mina favorit serier är Nikita, Hawaii Five-0, How I Met Your Mother,
Cuck och Burn Notice.
 
Ni hittar mig på instagram @ sofiasu

Randomfakta
* Jag hatar skräckfilm, det kan du glömma på en filmkväll med mig! (men följer The Walking Dead)
* Jag måste alltid kolla så dörren är låst minst 4 gånger.
* Jag kan lägga en hel helg till att kolla på serier och filmer.
* Älskar Marvel filmer. Och har sett Iron man ett antal gånger.
* Min första filmcrush var Alex O'loughlin. Och har sett nästan alla filmer och serier som han medverkat i.
* Trots att Dexter är seriemördare i serien ser jag honom som god. Det är också en av mina favoritserier, mest för humorn de lägger in i serien.
* Älskar Netflix och tycker att det är den bästa sidan någonsin när det gäller serier! Där följer jag just nu 24.
* Jag är team Damon i Vampire Diaries och kommer alltid att vara det!
* Humorserier så som HIMYM och Cougar Town är bara så awesome! Och även min nyfunna favorit The Mindy Project.
 
Antingen eller frågor (fetstil är de jag föredrar)
Sommar eller Vinter
Katt - Hund
Lakrits - Choklad
Morgon - Kväll 
Pizza - Hamburgare
Film - Bok
Simma - Sola
Hallon -  Jordgubbe
Julafton - Födelsedag
Stad - Landet Får jag svara mitt i mellan?
Äpple - Apelsin
Jeans  - leggings
Puss - Kram
Pool - Havet
Singel - Förhållande
Passion - Trygghet
Bio - Teater
Kaffe - Te
Farlig kille - Snäll kille
Hemmafest - Utgång



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin