Vilka är författarna av TvTown? Del 1 - Tina

 
Här är jag!
Tina, 21 år, bor i Sundsvall.
Pluggar sista året bildjournalistik på Mittuniversitetet och frilansar som fotograf i Norrland. Jag har alltid gillar serier och film, nu mera är det mest serier som faller mig i smaken. Den första serien jag verkligen började se på riktigt var One Tree Hill. En klasskompis på gymnasiet hade tjatat på mig att se OTH hur länge som helst, och under ett jullov så såg jag flera säsonger i sträck. Några andra av många favoiter är Supernatural, Grey's Anatomy, How I Met Your Mother och Game of Thrones.
 
Ni hittar mig på instagram @ tinaskiold

Jag bloggar om serier för att jag älskar det, och älskar att läsa andras seriebloggar. Det var därför jag frågade en av mina få nördvänner, Sofia om hon ville skriva här med mig. :)

Randomfakta
* Jag hatar skräckfilm, det kan du glömma på en filmkväll med mig!
* Jag är rädd för ormar.
* Om jag får lägga så mycket tid jag vill på serier så lägger jag mellan 8-10 timmar i veckan på serier. Nu mera hinner jag sällan det, men om jag fick välja själv så ;)
* En av mina favorit filmer är The Day After Tomorrow, och har alltid varit. 
* Min första filmcrush var Channing Tatum i Step up, än i dag är han en av mina absoluta favoriter och jag samlar på hans filmer på DVD.
* Trots att Dexter är seriemördare i serien ser jag honom som god. Det är också en av mina favoritserier, mest för humorn de lägger in i serien.
* Supernatural är också en sådan serie, älskar då de lägger in humor i såna "allvarliga/läskiga" serier. Jag ÄLSKAR Dean.
* Jag har alltid varit Team Stefan i Vampire Diaries och kommer alltid vara.
* Humorserier så som HIMYM och The Big Bang Theory står mig varmt om hjärtat, en nyfunnen favorit är serien Awkward.
 
Antingen eller frågor (fetstil är de jag föredrar)
Sommar eller vinter
Katt - Hund
Lakrits - Choklad
Morgon - Kväll 
Pizza - Hamburgare
Film - Bok
Simma - Sola
Hallon -  Jordgubbe
Julafton - Födelsedag
Stad - Landet Får jag svara mitt i mellan?
Äpple - Apelsin
Jeans  - leggings
Puss - Kram
Pool - Havet
Singel - Förhållande
Passion - Trygghet
Bio - Teater
Kaffe - Te
Farlig kille - Snäll kille
Hemmafest - Utgång

Mina senaste instragrambilder:

 
Tack för inspiration till detta inlägg - Seriesmaniac
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin