it's true

 
I lördags kom det tråkiga nyheter. Charlie Hunnam, som spelar Jax i Sons of Anarchy, har tvingats hoppa av rollen som Christian Grey i filmen Fifty shades of Grey. Inspelningen för filmen skulle börja i november och krokar med SoA och det är anledningen till att han hoppar av Fifty shades.
 - Hans tv-schema ger honom inte tillräckligt med tid att förbereda sig, säger filmbolaget Universal Pictures i ett uttalande.
Filmmakarna och Charlie Hunnam har kommit överens om att hitta någon annan till den manlige huvudrollen.
 
Jag är besviken, jag har längtat efter att se hur Charlie skulle spela i denna roll som Christian Grey. Jag har läst bok ett och två och håller just nu på att läsa tredje. Se dem göra film av dessa böcker, bara de är intressant. Nu hoppas jag bara att de inte ersätter Charlie med någon dålig, haha. Några jag skulle kunna tänka mig i rollen är Chris Hemsworth, Ryan Gosling, Chris Pine, Ian Somerhalder och kanske Matt Bomer. 
 
Jag väntar med spänning efter att de presenterar nya Mr. Grey.
 
Vad tycker ni? Vem kan ersätta Charlie?
 

Jag har böckerna liggandes i hyllan, men har inte läst dom än. Men man har ändå hört en del om dom. Jag tror att Ian skulle göra det jätte bra. Men Chris Pine är ju grym och jag tror att han hade kunnat passa i rollen. Charlie har jag inte sett i något, men han ser inte ut så som jag hade tänkt mig att Christian skulle se ut haha :)

Svar: Läs dem! De är väl lite egna, men de är bra, ettan var bättre än tvåan, och jag har inte hunnit så långt på trean. Charlie skulle nog göra det bättre än man skulle kunna tro, han kan passa i mer än SoA :) Vi får hoppas på någon bra snygging som ersättare! :D
Tina Skiöld

oh, läste det för några dagar sedan, synd verkligen :(

Svar: Ja! Det ska bli spännande att de vem som ersätter honom :)
Tina Skiöld




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin