Veckans serier V.41 #1

 
Homeland S03E02
Tina: Carrie, snälla Carrie. Jag gillar dig i vanliga fall, men inte nu. Sluta och försök ta hand om dig själv så du kommer ut från psyk. Där hör du inte hemma egentligen. Saul måste verkligen få något att funka nu, för annars ska han ha stryk för att han gjort så mot Carrie!! Det är spännande att se hur Brodys familj tar allt och hur hans dotter bearbetar allt. Jag saknar fortfarande Brody, men jag tror han dyker upp nästa avsnitt, hoppas jag. 

Sofia: Asså jag får ju nåt psykbryt på Carrie! Hon är sjukt bra på det hon gör men hon är fööör på.. Saul är en liten bitch som vanligt.. Har gillat han dom tidigare säsongerna men nu gillar jag han inte alls! Ska bli kul att se vad Brody har för sig nuförtiden. Men han kommer väl vilket avsnitt som helst. 
 
Revenge S03E02
Sofia:
Gillar inte det Aiden håller på med. Inte alls! Jag undrar om Patric har någon dold agenda nu när han har kommit "hem", eller om han bara är där liksom. Tycker fortfarande inte om Charlotte, hur hon beter sig liksom.. Får se hur det kommer att gå framöver.
 
 
Sons of Anarchy S06E05
Tina: Det går inte riktigt som Jax vill. Dock tycker jag att han tar alldeles för lite med bordet. Klubben måste få veta allt. Jag hoppas att Sheriffen kommer till sina rätta sinnen och inte ger sig på klubben. Tara får inte hamna i fängelse!! Jag börjar faktiskt tvivla på att hon verkligen är gravid. Är hon det eller är det någon hon bara säger?Jag tror inte hon kan lita på Wendy. Hon måste lita på Jax. Jag tror på honom. HUR vidriga var inte fängelsefakterna mot Gemma?! FY FAAN. Vilken sjuk tur att Jax kom på ölen... Hela huset försvann ju! VAD KOMMER HÄNDA NU?! Har klubben någonsin varit med om något liknande?!

Sofia: Allt är lite kaos just nu. Jax gör alldeles för mycket själv och snackar inte om det med klubben.. Börjar gilla Sheriffen lite nu faktiskt, när han fattar att det är nåt fuffens på gång. Kommer Tara verkligen komma ifrån Charming? och kan hon lita på Wendy? Fängelsevakterna var ju endast sluskiga äckel! ÅSÅ SLUTET!!! Jävla Irish! Nu jävlar har dom satt sin sista potatis! Nästa avsnitt kommer att vara grymt!
 
Chicago Fire S02E03
Tina: Nu börjar det hända grejer. Severide är för het på gröten, han måste vara smart för att de ha få fast Hadley. Jag är faktiskt ganska säker på att det är han. Och han gillar uppmärksamheten han får. Att Gabbi har kärat ner sig i den där duden. Tur att hon fick se vem han var egentligen nu och att det inte gick längre. Jättetråkigt att de måste kämpa med baren Molly. De måste få tyst på han som skvallrar i huset, han kommer ställa till det för dem.

Sofia: Det måste ju fan vara Hadley! Eller är det en liten curvball också äre inte han. Visste att den där snubben som Gabbi höll på med var lite skum. Blir så irriterad på den där bruden som är där och bara lägger sig i varenda liten grej! Och han som håller på att skvallra! Serien går verkligen åt rätt håll!
 
Beauty and the Beast S02E01 - Säsongspremiär!!
Sofia: Yey till att dom hittade Vincent, Ney till att dom har rensat hans minne! Men han verkar ändå ha på känn att han känner Kat! Gillar inte den dom har gjort honom till. Men ska bli riktigt kul att se hur dedt utvecklas!
Denna serie har blivit en favorit hos mig under slutet av förra säsongen. Så det är superkul att den äntligen har börjat igen!
 
 
 
 
 
Jamesfem

Hello. And Bye.
7585482473)_*_&^%$%^&*(

Now

Hi, this is Julia. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/y4lvykc5




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin