Veckans serier V14

Chicago PD S01E10
Tina: Ett riktigt bra avsnitt tycker jag. Jay skötte det kanske inte som han skulle, men han löste det ju tillslut. Tycker dock att Voight skötte det skitdåligt. Det är ju hans personal, de ska han ta hand om. Sedan måste jag säga att Voight var väldigt ful i mössa... Jag älskar Adam och Kim tillsammans! Jag hoppas de kan bli något, Adam har ju varit tveksam till bröllopet hela tiden. Sist men inte minst, de bästa med avsnittet var Severide! Yeey! Han och Lindsay är ju perfekt! Jag har velat ha ihop Lindsay med Jay, men Severide är så mycket bättre!!
 
 
Grey's Anatomy S10E18
Tina: Hur roligt som helst att alla blev sjuka. Detta tyckte jag var ett riktigt bra avsnitt.  Bland de roligaste var ju när Derek bara ramlade ihop och gled ner på golvet. Haha. Bra av Meredith att kliva in i hans ställe då. Det trodde jag nästan inte hon skulle göra. Alex får ett jobberbjudande, intressant, jag tror han kommer ta det.
Revenge S0317
Tina: Emily försöker närma sig Pascal, men det går inge vidare. När ska hon lista ut att han är kär i Victoria? Det kommer hon kunna använda. Jag tyckte faktiskt att detta avsnitt var lite tråkigt. Det hände lixom inget. Vet inte riktigt vad Jacks mamma hålle rpå med.. Vilken tur att hon inte svepte glaset med sprit, men när hon till och med häller upp glaset är det nära för henne. Blir inte förvånad om hon kommer börja dricka igen.
 
Scandal S03E16
Tina: Kaoset fortsätter i vita huset. Jag tyckte det var bra att Olivia skickade in Abby istället. Dock fick hon ju komma dit ändå. Olivias mamma tänker spränga vita huset! Eller presidenten iallafall! Jag tycker det är asbra att Olivia och gänget fått ner B613 men, det kanske var lite dålig timing. Det kan ju de inte veta givetvis. Jag tycker det var fullt av henne att utnuttja Jake sådär. jag hoppas på dem fortfarande. Dock ser det mörkt ut, som han sprang in på hennes kontor i slutet. Det ser ut att bli en spännande säsongsavslutning om några veckor.
 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin