Chasing Life - S01E10 *Summerfinal*

Chasing Life S01E10 - "Finding  Chemo"
Tina: Detta blir nog lite mer av en sammanfattning av vad jag tycker om hela säsongen, men också av de sista avsnittet för sommarn. Jag har skrivit det innan och jag gör det igen, jag är helt fast, denna serie är den jag längtat mest efter på veckorna. En del avsnitt är givetvis bättre än andra, men, jag tror jag fallit någon tår till varje avsnitt. Sista avsnittet blev det ett gäng. Jag trodde dock innan att sista avsittet (avsnitt 10) skulle vara mer kraftfullt. Älskar de olika sjuksköterskorna, en som är asskön och en som är bara wierd. Och stackars gubben som bodde brevid henne. Domonic dumpar April, vilket jag tycker är lika bra. Jag vill ha henne med Leo. Slutet är väl det vi ska prata om, April ser Leos föräldrar, och Leo har lämnat ett röstmeddelande till henne. Sen slutar avsnittet. Första tanken kanske var att han blivit jättedålig och kommer dö, men jag tror hellre att han bestämt sig för att operera sig. Jag hoppas det illafall, men det får jag vänta med att se tills december, inte allt för lång väntan. Här har ni en minitrailer inför andra halvan av säsongen:
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin