Red Rose

Sons of Anarchy S07E12 - Red Rose
Tina: Jag kände att jag ville kommentera avsnittet efter att jag sett det tidigare idag. Vilket långt avsnitt till och börja med, en timme och 20 minuter. De senaste avsnitten har jag verkligen tänk på vilken bra serie det är, både genom deras otroligt duktiga skådespelare, och de som skapar och redigerar avsnitten. Jag älskar musiken. Vi börjar med Jucie, hans död har vi väntat på hela säsongen, tack ändå att den blev så pass "skonsam" som den blev. Hela avsnittet leder till att Jax hittar Gemma, efter massa möten och erkännanden för honom. Gemma har gett upp. Jag trodde hon skulle göra allt för att överleva, men nej. Det tråkiga var att Unser vägrade acceptera det, och det slutade med att även han blev dödad. Jag var inte så förberedd på det. Jag förstodd direkt kopplingen till namnet på avsnittet då de klev ut i trädgården bland rosorna. bra gjort Sons! Att se Jax lyfta pistolen och tveka, och må så dåligt över det. Jag gillade inte att Gemma "hjälpte" honom, och sa att allt var okej. Jag tycker och trodde hon skulle dö mer brutalt. Samtidigt hade det förstört Jax mer än vad de gjorde nu. Jag vet inte om jag gillar att Jax hamnar i säng med Wendy, samtidigt som det kanske är meningen att de ska bli tillsammans igen. Jag lämnades med en orolig känsla när avsnittet var slut. Jag trodde att Gemmas död skulle avsluta seriern i nästa avsnitt. Nu har de redan hänt. Vad väntar då i säsongsavslutningen?! Det vågar jag knappt tänka på. 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin