Veckans serier v4

Teen Wolf S03E15
Tina: Vilket avsnitt! Väldigt bra på många sätt. Kul med lite humor, jag älskar det i serier som annars är fyllda med action och fart.  Jag älskade när Scott skulle äta sushi, och då han svalde hela klicken wasabi för att han trodde det var guacamole, hehe. Sedan när Allisons pappa kom in i rummet med henne och Isaac och skreck "Another werewolf!?" Det jag inte riktigt gillar nu är att jag förstår inte vad Derek håller på med? Allt är så mystiskt. Och sedan, har Scot, Stiles och Allison lyckas stänga sin undermedvetna dörr nu? Och vad är Kria egentligen?
 
Saving Hope S02E13
Tina: Asså att han fastnade med handen i kondommaskinen, pinsamt.. Galet att de gjorde operationen då han var vaken. Hoppas verkligen Maggie och Gavin kommer överens framöver. De är så söta tillsammans! Vet dock inte om jag hoppas på Alex och Charlie fortfarande..  Och hur blir det nu när Charlie berättade för Gavin?
 
Criminal Minds S09E13
Tina: Ännu ett bra avsnitt. Rossi åker och hjälper en gammal vän medans resten av gänget tar ett case. Har inte så mycket att säga förutom att avsnittet slutade spännande då någon tog Jennifer!!
 
Reign S01E09
Tina: Kaoooos. Helt ärligt blir jag lite less på Marry, vad håller hon på med? Kan hon inte bara gifta sig med Fracis? Alla dör någongång känner jag.. Jag vill veta mer om flickan med säcken över huvudet, speciellt nu då hon dödade Nostradamus. Vill inte att Marry ska gifta sig med Sebastian, Francis kommer aldrig bli sig lik igen då.
 
Revenge S03E13
Tina: Vad mycket hat som snurrar runt i revenge nu... Daniel är riktigt grym. Och hans brud? Whaaat?! Hur bra som helst att Emily fick henne att dra.  Dock undrar jag vad han kommer göra nu. Kanske kommer han försöka döda Emily igen, you never know.. Vet inte riktigt vart denna serie tar vägen, jag vill bara att Emily ska vara med Aiden..
 
Chicago Fire S02E13
Tina: Gillade grejen med strömavbrottet och att de bjöd in alla till the firehouse. Dock hettade det ju till lite med Severide, det lär hända mer där, speiellt då de tog hans syster också. Nej!! Hoppas de hittar henne hel!

Chicago PD S01E03
Tina: Vem hade kunnat tro att Voight  hade en son, som satt inne dessutom.  Tyckte dock att det var ritkigt dålig stil av honom att inte vara där då han kom ut så att det bara var Lindsay istället.
 
 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin