Teen Wolf S04E03

Teen Wolf S04E03
Tina: Jag blev inte så fast i första avsnittet på säsong fyra, men det var nu på det tredje jag fastnade riktigt igen. Jäklar vad grejer de trycker in i denna serie. Det var ett riktigt bra avsnitt och man satt lite på helspänn hela tiden. Jag gillar att de försöker gå i skolan igen, de ska ju trots allt spela tonåringar. Malia har det inte lätt för sig, men jag gillar verkligen hon och Stiles ihop! Titta bara på när hon berättade hur hon markerade med olika färger, precis som Stiles! Lydia är lite skum som vanligt med hennes känslor och syner. Den nya killen på skolan, som visade sig vara mänsklig är nog inte det länge till eftersom Scott bet honom för att rädda hans liv. Det är en grej jag tycker ska bli väldigt intressant att se hur det går. Sedan den här nya onda snubben utan mun?! ASLÄSKIG. Ser ut att vara kusin med Voldermort, eller nått. Det är också en spännande twist på det hela. Jag måste också säga att jag gillar att de slängt in "vardagliga" problem också, till exempel att Stiles farsa har problem med pengar. Det lär också vara något vi kommer få se mer av.
Sofia: Gillar att dom har börjat gå i skolan igen! Och älskar Coach! han är bara sååå awesome så jäkla skön kille! Malia och Stiles känns lite som att dom är meant to be. Alla nya varelser är endast creepy, speciellt den där killen Sean eller vad han hette som ballade ur och ba käkade upp folk. Är osäker på om jag ska gilla eller ogilla snubben utan mun, men efter det sista som hände så kan jag inte annat än att gilla honom lite.. Saknar däremot Argent lite. Men han återkommer väl snart. (:



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin