Witches of East End S02E01 - Säsongspremiär!

Witches of East End S02E01 - Säsongspreminär!
Tina: Då är äntligen häxorna tillbaka! De har laddat upp med ett gäng promos och massa spännande bilder. Darkness is rising. Är ett budskap de vill få fram. Första avsnittet var bra, jag insåg att jag saknat dem även fast första säsongen var kort. De visade sig ganska snabbt att denna säsong kommer innehålla mer action och lite mer mörker och ondska. Precis som jag läst och hört att den ska. Jag hoppas bara inte de drar det förlångt, det får inte bli för mycket heller, iallafall enligt mig. Det är en fin gräns.  Men iallafall. Bra att Killian inte dog. Dash kommer troligen bli en riktig ond jäkel, och kommer väl försöka ge sig på Ingrid nu efter det han upptäckte om deras hjärnor. Vilket låter lite skumt. Joanna dog inte heller, bra. Att den bortglömde sonen Fredrik skulle återkomma förstod man ju direkt då de konstaderade att någon tagit sig igenom portalen. Vad han har med sig kan man dock undra, jag tycker de tär bra att Wendy är osäker. En scen jag bara tyckte var konstig var den med Ingrid och den konstiga avatarliknande varelsen, man bah what? Vad har detta med någonting att göra? Stark start på säsongen. Blir skoj och följa i sommar!

Jag måste se ikapp på denna serie, har bara sett typ ett avsnitt :/

Svar: Gör det! Jag fastnade direkt i första säsongen! :)
Tina Skiöld

Blev faktiskt lite besviken av det första avsnittet, tycker det andra var bättre, även fast jag inte riktigt har levt mig in i det hela ännu!

Svar: Jag har inte hunnit se det andra avsnittet, men jag tror nog att serien kommer bli bättre och bättre. Eller ja, jag hoppas iallafall det :)
Tina Skiöld




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin