Broken Hearts

Saving Hope S02E18 - Säsongsavslutning!!
Tina: 
Jag tyckte avsnittet började lite konstigt, jag trodde nästan jag missat ett avsnitt i mellan först. Jag lider med Charlie, vilken otrevlig trekant mellan han Alex och Joel... Jag vet ärligt talat inte vem jag hejar på att hon ska välja heller. Jag gillar dem båda så mycket. Asså Joel somnade fast han skulle vakta mannen som går i sömnen, och så går han och hugger Alex rätt i hjärtat?!!?! Asså paniken då hon crashar på bordet... ÅH Hur länge får vi vänta till säsong tre?!
Sofia:  Tycker den här serien verkligen har blivit så mycket bättre. Kände på mig att det skulle hända något när Alex fick ha den där hjärtgrejen. Jag tror nästan att jag hejar på Joel.. Men gillar ju även Charlie.. hmmm. Asså aah att Joel somnade när han vaktade han som gick i sömnen också var han ba borta sen.. Och högg Alex rakt i hjärtat! Satt som ett :O! Vill se nästa säsong nu på en gång!

ni har hört att den ska läggas ner va?

Svar: Har hört lite olika, USA la ju ner den i somras och nu sänds den ju i Canada, och de verkar gilla den :)
Tina Skiöld




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin