De bästa serieparen - del 1

Dean & Jo (Supernatural)
När jag funderade över vilka par jag vill ha med i dessa inlägg så var Dean och Jo nog de första som slog mig. Jag älskar Supernatural och Dean. Han har haft det så kämpigt med kärleken genom åren. Men den som verkligen passade honom perfekt var Jo. Tyvärr hann det inte vara ett riktigt par, men förälskade helt klart. Avsnittet då Jo dör är ett av de sorgligaste, mest dör att Jensen (Dean) spelar fantastiskt och man ser hur det gör ont i honom. Det kommer nog aldrig finnas någon annan som passar som handen i handsken för Dean. Som förstår det han gör på samma sätt. Humorn de hade mot varandra, de klickade så bra! 
Dean och Jo är utan tvekan ett av mina favorit seriepar!
Håller du med?
/ Tina
 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin