10 snabba

Heeej! Det har ekat tomt här i höst. Jag tror varken jag eller Sofia haft tid att prioritera att blogga. Men jag tänkte iallafall damma av tangenterna lite granna nu. 

Vilken spännande seriehöst det varit! Här kommer 10 snabba:

1. Favoritserie på tv just nu?

♦ Quantico helt klart!!

2. Favoritkaraktär?

♦  

3. Tv-serie som gör dig besviken just nu?

♦ Hmm, jag har skurit ner mitt serietittande drastiskt i höst, jag ser bara det jag känner mig sugen på och tycker är tillräckligt bra, så nej ingen just nu.

4. Tv-serie som överträffat dina förväntningar?

♦  Quantico, bland de bästa pilotavsnittet jag sett!

5. Något du är trött på?

♦  Jag har tröttnat på April i Greys, herregud så jobbig hon är.

6. Något du vill se mer av?

♦  Nya snubben i Grey's, han gör mig nyfiken, vad har han gjort Hunt? Och även Jimmy Borelli (Steven R. McQueen) i Chicago Fire.

7. En scen du minns från de senaste veckorna?

♦  När Meredith och Amelia bråkar och Meredith säger "You are not my sister, you are Dereks sister, and he is gone".

8. Har du något maratonprojekt?

♦  Njaa, jag planerar ett gäng framåt serieuppehållet nu. Då blir det troligen Jane The Virgin och Supernatural.

9. Tv-serie som inte går just nu men som du längtar efter?

♦  Outlander!! Och givetvis Game of Thrones.

10. Tv-serie som du inte sett än men som ligger snart på tur?

♦ Den listan blir bara längre och längre. Men jag har väldigt länge blivit tipsat om Blacklist, så det kanske blir den.

 Listan är lånad från Seriedrottningen.

Follow on Bloglovin