Macic Mike XXL • Trailer

Filmen har premiär 24 juli i Sverige.
 
Lite extra: Channing på besök hos Ellen i samband med att trailern släpptes.

Jamie

 
Jag längtar efter Outlander!! Helt klart 2014´s bästa nya serie! För ett tag sedan släppte de en scen som är från Jamies perspektiv. Jag RYSER när jag hör hans dialekt asså. Gosh!!!♥♥♥♥ Serien kommer tillbaka 4 april. SKYNDA SKYNDA!
Klippet går tyvärr inte att bädda in men se det »HÄR!«
/Tina
 

Fifty Accents of Grey

Är det någon av er som ska se Fifty Shades of Grey på bio i helgen? /Tina

Netflix-nyheter

Unbreakable Kimmy Schmidt har premiär 6 mars.
 
Bloodline har premiär 20 mars.
 
Daredevil har premiär 10 april.

Mer Chicago i rutan

Det blir mer Chicago i rutan till hösten, NBC förnyar både Chicago Fire och Chicago PD, yeey! :) /Tina

Vanity Fair

Hur snygg är inte denna första sida?! /Tina
 

Jimmy Fallon, Chris Evans & Chris Pratt Photobomb

Ser här att jag har varit ganska borta från bloggandet i över en månad.. Men har varit på annat håll i landet och blivit utbildad bartender, så jag har haft en del att göra och hamnat efter med alla serier och allt annat. Men now I'm Back!
Så jag börjar med att slänga in denna video på Jimmy, Chris och Chris när dom photobombar på Super bowl
/Sofia (:

Follow on Bloglovin