How Ted Met The Mother


Okej. Då har sista avsnittet av How I Met Your Mother. Nio säsonger och 208 avsnitt. Här kommer våra tankar om de två sista avsnitten, Last forever: Part one and two.
Har du inte sett alla säsonger av HIMYM, kanske du inte ska läsa detta inlägg.
 
Detta gillade vi:
» The last high five, eller den som är så bra så det inte behövs några fler
» Ted flyttade inte till Chicago
» Marshal blev tillslut domare, Judge Fudge!
» The Playbook is back!
» Barney blir pappa!
 
 
Detta gillade vi INTE:
» Barney och Robin skilde sig. 
» Tracy blev sjuk
» Tracy dog alldeles för tidigt
» Att gänget och Robin gled isär
» Ted slutar tillsammans med Robin
 
Slutsats från Tina: Jag blev riktigt besviken på de sista avsnitten. Jag gillade inte riktigt det där med att de hoppade massa år framåt och de gled isär och var ledsna på varandra. Och seriöst, ta död på Tracy?! Ted slutade tillsammans med Robin ändå?! NÄÄÄE. INTE OK.

Slutsats från Sofia: Jag gillade avsnitten jag! Säger som en av mina fbvänner skrev. En lök i ögat. Gillade absolut inte att dom gled isär och att Barney och Robin skilde sig. Men det som jag inte gillade alls, inte ens lite går inte att gilla det rättare sagt. Var att Tracy dog! Och att Ted slutade tillsammans med Robin. Nej! Tracy och Ted skulle ha varit tillsammans forever!
 
Vad tyckte ni?
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin