Veckans serier V12

The Walking Dead S04E14
Sofia: Herrejävlar! Höll på att få nåt psykbryt på Lizzie. Eller rättare sagt fick ett psykbryt! Jag som gillade Mika också går Lizzie och är sjuk och dödar henne? Och hade tänkt döda Judith om inte Tyreese och Carol hade kommit tillbaka precis då! Sick unge asså. Tycker också att Carol gjorde helt rätt som berättade för Tyreese att det var hon som dödade Karen. Har bara väntat på att det ska komma fram, och tycker att det faktiskt var helt rätt tillfälle.

Revenge S03E15
Sofia:
Allt bara ballar ur. Gillar att Aiden stannade för att hjälpa Emily med hennes blackouts. Vill veta vad Daniel är up to.

Teen Wolf S03E23
Sofia:
Denna serie är sååå bra just nu! Äntligen har vanliga Stiles kommit tillbaka, även fast att den onda Stiles fortfarande lever. Jag visste ju att någon av huvudkaraktärerna skulle dö. Men var inte beredd på att det skulle vara Allison. Man vill ju aldrig att någon av favoriterna ska dö... 
Tina:  Vilket avsnitt. De hade ju laddat upp för detta ganska bra. På TW's facebook skrev de innan att någon skulle dö. Jag hade dock aldrig kunnat tro att det skulle vara Allison. Jag såg inte det komma. Dock tar jag hellre henne än någon annan av huvudkaraktärerna. Allison har lixom hamnat lite utanför nu på senaste. Är dock fortfarande sjukt orolig över Stiles, han kan väl inte också dö? Då är det ju över. Jag vill se mer av Malia. Sedan måste jag säga igen, fy fan vad Bryan (Stiles) spelar bra asså. Hyllar honom!
 
Chicago Fire S02E17
Sofia: När jag såg previewn förra veckan trodde jag att det var någon av brandmännen skulle dö. Men så var inte fallet. Vilket var väldigt skönt. Iof alltid synd när någon dör. Sen han som stalkar Dawson lite... Creepy! Kommer han att fortsätta eller var det bara för att hon var lik en som han kände? hmm
Tina: Ett bra avsnitt, lite känslosamt för 51. Jag tyckte nog att de var något skumt med han den där gamla brandmannen. Hmm. Tycker synd om Much, tycker de ska hjälpa honom hitta någon. Dock väldigt kul att Shay rekommenderade Golden Oldies, haha! Det värsta och bästa med avsnittet var Dawsons stalker, jag tror verkligen inte att det är de sista vi ser av honom. Det kommer sluta illa.
 
Chicago PD S01E09
Sofia: Har faktiskt börjat gilla Voight. Han är en liten bitch då och då, men jag gillar honom. Och jag tror inte att det var Halstead som dödade den där killen. Känns lite over the top. Även fast att han skulle vilja så tror jag inte att han skulle göra det.
Tina: Voight är ute lika snabbt som han är inne, det stör mig lite. Och att han är så jävla tuff jämt, oavsett. Det är väl självklart att hans kollegor undrar. Tycker synd om Olinsky och hans dotter. Men det som var mer upprörande detta avsnitt är ju vad Jay håller på mig. Han måste ju prata med Linday! Ska jag vara ärlig tror jag inte det var han som dödade killen. En sak till, Kim och Adam? Fanns det en liten spark där? Hoppas, gillar!
 
Grey's Anatomy S10E16
Sofia: Vilket underbart avsnitt! Bailey's reaktion när hon såg vad killen hade i magen! Och när dom sedan kallade dit Richard, å vad jag gillar han!  Så kickass att Derek och Callie ägde presidenten!
Tina: Skrattade då Bailey reagerade som hon gjorde på patienten. Lika kul att hon tog med Richard för att han fyllde år. Han som tror att de vill att han ska gå i pension. Blev så irriterad på Jacksons mamma som kommer in. Tyckte att April skötte det bra. Men som man såg i slutet av avsnittet, de är väldigt olika ändå. Kommer de hålla? Jag tycker bara de ska skita i allt och skapa sitt egna sätt att ta sig fram i livet. Och Christina, kom igen nu?
 
Scandal S03E14
Sofia: Tycker att den här serien börjar balla ur. To much. Blev så ledsen när man fick se alla flashbacks med Cy och James.. Och Gillar att Olivia nu är på Davids sida och ska ta ner B613 (hette väl det va?).
Tina: Han dödade James! Det trodde jag inte, jag trodde han skulle lämna James och David levande eller döda alla. Det är så mycket som händer i Scandal nu, nästan lite too much så det blir dåligt istället. Jag vill verkligen ha ihop Oliva och Jake. Även om Jake nu är command så visade han ändå att det finns ett varmt hjärta kvar i honom då han stannade med James. Att Olivias mamma är i stan och planerar något gör mig nyfiken, och orolig. Gillar inte Quinn alls, tycker det är barnsligt hur hon skjuter bort de som vill henne väl, de räcker nu. Jag hoppas Scandal tar igen sig nu, i höstas vare verkligen bästa serien på schemat!



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin