Breaking Bad

Efter mycket om och men så tog jag äntligen tag i det hela och såg alla säsonger av Breaking Bad. Jag kan tänka mig att dom flesta har sett serien. Och alla säger att den är AS bra. Men om jag ska vara ärlig så kan jag inte hålla med. Visst den är bra, men inte så bra som alla säger. Första säsongen var bara seg. Det blev ju iof bättre eftersom men precis som alla andra serier så har även denna sina ups and downs. Mer downs än ups om jag ska säga vad jag tycker. I övrigt så vare ju självklart grymt med methmaking mycket blod, andra droger, jävla massa cash och otroligt med backstabbing.
Det känns lite som en serie som man bör se, men jag skulle däremot inte tipsa om den tror jag.   

Här är vad jag tycker om karaktärerna
Walter White - Hade sina moments, men annars ville han bara att alla skulle göra som han ville, annars körde han cancerkortet.
Jesse Pinkman - Stoora problem speciellt när han knarkade, Grym när han var nykter! Och väldigt utnyttjad av Walter. Blev däremot lite irriterad på honom mot slutet av serien.
Skyler White - OHMYGOD SHUT UP! SÅÅÅÅ irriterande. Asså verkligen hela jävla serien, men undantag för några få moments. Först vill hon vara med i Walts plan och tvätta pengar. Sen är allt hans fel att allt går som det går. DU VILLE JU VARA MED!!!
Hank Schrader - Samma sak där såå irriterande hela säsongen. Men man ville ju ändå inte att han skulle dö. But still. such a bitch.
Marie Schrader - Också jävligt irriterande..
Saul Goodman - HA sååå skön! Det enda jag kan säga om honom så awesome!
Mike Erhmantraut - Ganska skön han också asså! Badass som fan. Men alltid så chill!



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin