Serietips: The Astronaut Wives Club

The Astronaut Wives Club är en amerikansk drama TV-serie som utvecklats av Stephanie Savage för ABC. Den är baserad på Lily Koppel bok, The Astronaut Wives Club: A True Story. Serien berättar historien om de kvinnor som stod bredvid några av astronauterna i USA: s historia, under resan till månen. I denna serie ser du några kända ansikten så som Yvonne Strahovski, som vi känner igen bl.a. från Chuck och Dexter, JoAnna Garcia Swisher, känd från mycket, men också aktuell i Once Upon A Time, Desmond Harrington, som vi också känner igen från Dexter, dock är han alldeles för många kilon mindre nu, jag kände knappt igen honom! Sedan är också Hart of Dixie hunken Wilson Bethel med.

Jag har hittills bara hunnit se två avsnitt, men är fast! Jag älskar serier som detta! Som verkligen utspelar sig på 1960-talet. Jag gillar många av skådespelarna, speciellt Yvonne som också är så jäkla snygg!! Sedan är det givetvis en väldigt intressant historia serien berättar, om hur USA kämpade sig ut i rymden. Det ska bli spännande att se om de håller hela säsongen, och om den blir förnyad, det hoppas jag på redan nu!

Så detta är ett tips till er i sommar! Har du sett den? Vad tyckte du? :)
/Tina

Tyckte om den här serien (sett tre avsnitt). Påminner lite om Pan Am och riktigt kul att se 60-talet.

Svar: Ja men de har du rätt i! Jag gillar Mad Men av samma orsak :) /Tina
TvTown

Jag har sett den och jag tycker som du! En jättebra serie :)




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin