Chasing Life & The Fosters

Chasing Life S01E21 - Säsongsfinal
Tina: Som jag tidigare väntat, Aprils cancer kom tillbaka. Serien hade tappat lite sin handling annars. Det är hemskt, speciellt för de runt om kring henne. Nu har hon iallafall Leo vid sin sida på riktigt, speciellt efter slutet då han friade åt henne (!!). Tvivlar på att de kommer sluta så bra som jag vill. Älskar att Brenda ska hjälpa en okänd pojke, kommer de någonsin få träffas när de är så nära?! Jag tycker att serien är helt okej, en perfekt sommarserie.
 
The Fosters S02E21 - Säsongsfinal
Tina: Alla barnen har sina draman, men även mammorna. Vi börjar med Jude som äntligen fick träffa Connor, och de är pojkvänner, gulligt! Ska bli kul att se hur de går för dem, de är ju så unga än. Callie får ÄNTLIGEN som hon vill, och äntligen fattar henne pappa! Dock är hon inte adopterad än. Jag har bara väntat på att Monte ska göra sitt move på Lena. Awkward och kaos! Men slutet! En död sas det på polisradion, kan de mena barnet? eller är det någon av tvillingarna? Ojoj vad spännande!
 

Som jag har fattat det med spoilers så är det en av tvillingarna, för en ska sluta. Har kanske fel, men jag känner att det kommer vara så sorligt.




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin