FILMRECENSION: Avengers: Age of Ultron

TITEL: Avengers: Age of Ultron

REGI: 


IMDb BETYG: 8,2
 
SKÅDESPELARE: 
Robert Downey Jr.Chris HemsworthMark RuffaloChris EvansScarlett JohanssonJeremy Renner m.fl.
 
HANDLING: 
När Tony Stark försöker få fart på ett vilande fredsbevarande program, går det snett och det är upp till Avengers för att stoppa den skurkaktige Ultron från att anta sina hemska planer.
 
VAD TYCKTE JAG? Jag tyckte filmen var bra, bättre än den första enligt mig. Men det beror nog på att jag tyckte de var lite mer humor i denna, vilket jag älskar. Hur kul var de inte när alla försökte lyfta Thors hammare? Och sen då Jarvis/Vision sedan lyfter den utan problem, SÅ KUL! Hehe! Jag älskar Scarlett, och Mark, speciellt tillsammans! Tycker att denna film är värd ett biobesök. Den är lång och tyvärr blir den lite seg i mitten, men ändå så de håller kvar din uppmärksamhet.
 




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin