Filmrecension: Vacation

 
TITEL: Vacation
 
REGI:  John Francis DaleyJonathan M. Goldstein
 
IMDb BETYG: 6,2
 
SKÅDESPELARE:  Ed Helms, Christina Applegate, Skyler Gisondo & Chris Hemsworth m.fl.
 
HANDLING: Rusty Griswold tar med sin familj på en resa till "Walley World" för att ordna sitt förhållande med sin fru och sina söner. Vilket inte riktigt går som planerat.
 
VAD TYCKTE JAG? Jag såg trailern och tänkte direkt att jag måste se denna. Jag hade rätt, det var min humor! Den var riktigt bra och rolig på sina ställen. Dock drog de lite för långt några gånger och några saker var bara konstiga och inte alls roliga. Som t.ex. när han flörtar med kvinnan i cabben bredvid samtidigt som hon kör snett och frontar med en lastbil. Not fun. Älskade bilen, det var typ de roligaste med filmen, och Chris Hemswort, asså älskar honom!! Han kan göra allt. Detta är ett filmtips till dig som gillar komedier!
 


/Tina



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin