CW förnyar!

Då var det dags för CW att förnya sina serier:
Jane the Virgin får en 3e säsong
Arrow får en 5e säsong
The Flash får en 3e säsong
The Vampire Diaries får en 8e säsong
The Originals får en 4e säsong
Reign får en 4e säsong
iZombie får en 3e säsong
Crazy ex-girlfriend får en 2a säsong
The 100 får en 4e säsong
Legends of tomorrow får en 2a säsong
 
Jag är mest förvånad över att The Vampire Diaries och Reign fortfarande överlever. Jag gav upp Reign efter första säsongen, tyckte det blev för mycket konstigt. VD la jag av med i mitten av förra säsongen, sedan har jag blivit spoilad och vet att en av huvudkaraktärerna dör, så trodde detta skulle vara deras sista säsong. Supernatural går däremot in i sin 12 säsong, vilket är de längsta CW haft någon gång! Kul!
/Tina
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin