Komediserier

Humor är viktigt. Nästan överallt, både i vardagen och när man tittar på TV.
Jag har alltid älskat komediserier. Både för att de är så lättsamma att titta på, för att de är roliga och för att de är ca 21 minuter långa.
 
 
Jag känner ofta att "nu skulle jag haft en komediserie att bara slötitta på". Men jag har börjat sett de mesta(tycker jag). Min absoluta favorit kommer alltid vara How I Met Your Mother. Sedan började jag titta på The Big Bang Theory, som också är en storfavorit hos mig. Efter att How I Met Your Mother slutade har jag jagat fler och fler. Jag älskar att kunna sträckse komediserier. Men alla jag ser just nu ser jag ett nytt avsnitt varje vecka:
- Brooklyn Nine-Nine
- New Girl
- The Mindy Project
- Modern Family
- Mom
- The Big Bang Theory
- Telenovela (Nyast!)
- Black-ish
- Young & Hungry
 
 
De senaste halvåret har Blask-ish och Young & Hungry tillkommit till listan. De har jag kunnat sträckse en säsong av. Men det senate tillskottet har jag fortfarande inte sett allt av. Jag var skeptisk, men jag ser just nu "The Goldbergs". Som faktiskt är riktigt rolig tycker jag. Det är kul att de hämtat verkliga händelser, och att man kan få se "orginalfilmen" efter avsnittet.
 
Jag har även börjat smygkika på "Baby-daddy" men är tyvärr inte helt såld. Sedan har jag givetvis sett Vänner, mer än en gång. ;) Har ni någon favorit komediserie? Någon ni kan tipsa mig om? :)
/Tina
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin