Veckans serier V16.

Game of Trones S03E03
Tina: Jag har i ett väldigt intensivt tittande gått igenom alla avsnitt som hittills kommit av GoT. Serien växer hela tiden jag jag älskar den! Man kan verkligen inte förutspå vad som ska hända. Det är så hemskt många jag ogillar i serien som jag tycker de kan döda, börja med Kung Joffery!!! Men det senaste avsnittet, what's up med att Daenerys ger bort en drake?! Var det inte alldeles nyss hennes barn som hon aldrig kunde lämna? Gillar inte. Sedan tycker jag det var fantastiskt oväntat att de högg av Kingslayers hand, han förtjänar det, men jag trodde inte att de verkligen skulle göra det. LÄNGTAR TILL NÄSTA AVSNITT!!
Vampire Diaries S03E19
Tina: Nu får det vara nog. Ska serien som alltid varit min favorit nu bli en jag slutar ser? De senaste avsnitten, eller egentligen hela säsongen har den tappat stinget, nu är det tråkigt. Samma samma hela tiden. Jag hoppas verkligen det kan hända något riktigt snart Är less på att Elena är en sån bitch nu. Det är Kathrines jobb. Pick it up inför seriefinalen VD!
Sofia: Håller helt med Tina om denna serie nu. Har alltid varit en favorit. Men nu börjar den verkligen bli tråkig, samma sak hela tiden. Och Elena är en riktig jävla bitch nu! Riktigt tråkigt att man kanske kommer sluta kolla på den...
Beauty and The BeastS01E18
Tina: Samma som jag tycker om VD, det börjar bli tråkigt. De är bara samma storyline hela tiden. Dock blev det ju en liten twist då de dödade Evan. Kan det inte bli en twist då de skickar i han massa konstiga grejer och han kommer tillbaka till liv? DÅ skulle det bli intressant igen. Undra om serien verkligen får en andra säsong, inte om de fortsätter såhär.
Sofia: Tycker om denna serie, men är istortsätt samma sak hela tiden.. Vill att man ska få se lite mer av Katherines mammas jobb åså. Blev lite fundersam över vad det var Evan menade när han sa till Vincent om hennes föräldrar.Även tråkigt att Evan dog :( Hoppas den kommer igång lite mer nu som det var i början!
VikingsS01E07
Tina:
HUR FANTASTISKT VAR DET INTE DÅ DE SKULLE DÖPA ROLLO?! Och ROLF? haha! Fantastiskt, skrattade sjukt mycket under den delen av avsnittet. Älskar också att de är så sjukt duktiga på att fightas och att de vinner över alla med sina trix. Ragnar kommer bli ökänd! Jätte tråkigt att frun fick missfall, hoppas hon överlever det själv bara.



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin