Witches of East End

Jag har börjat kolla på en ny serie, Witches of East End.
Jag har bara hört talas om den tidigare och tänkte nu på "jullovet" att jag skulle se något nytt. Jag blev glatt överraskad av serien och har snart gått igenom hela första säsongen. Jag tycker den är riktigt bra. Får lite Förhäxad-känsla. Kul att se Jenna Dewan-Tatum i serien. Hon och Rachel Boston spelar döttrarna Freya och Ingrid. Jag gillar att de har nordiska namn. Sedan tycker jag Mädchen Amick spelar och ser ut som en äkta häxa. Det är typ så jag ser en "riktig häxa" framför mig, och speciellt då hon kan förvandlas till en katt och heter Wendy. :) De har sjukt snygga posters till första säsongen också! Ovan ser ni, Freya, Ingrid & Wendy.

Tycker absolut denna serie är se värd och ett tips till er som har lite att se nu under uppehållet! :)
/Tina



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin