The Lone Ranger

 I lördags var jag på bio med min Mor. Vi såg The Lone Ranger. Jag tyckte filmen var riktigt bra. Tänker hela tiden på Jack Sparrow då jag ser Jonny Depp sådär utspökad. Men när jag såg filmen så tänkte jag inte så mycket på Jack. Det märks att det är samma skapare, och jag gillar det. Filmen var snyggt filmad och man fick se fantastiska landskap. Musiken var också sjukt bra hela filmen igenom. Jag hade inte kollat vilka skådespelare som var med förutom Jonny Depp, som var lika bra som vanligt.
Kul att se Helena Bonham Carter i något annat än Tim Burton filmer. Sedan var det till min förvåning William Fichtner, känd som Alex Mahone i Prison Break som spelade bad guy, och han passade sjukt bra in i den rollen!

Tycker helt klart denna film är värd att se på bio. Kul att de lagt in lite humor i den också, sånt älskar jag.
Betygsätter den med 3,5/5.
/Tina

 

den måste jag se :D




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin