Greys Anatomy S09E24 "Perfect storm" - SÄSONGSFINAL

Greys Anatomy S09E24 "Perfect storm" - SÄSONGSFINAL
Sofia: Otroligt bra avsnitt! Många saker som händer samtidigt. Precis som det ska vara! Det var väl inte direkt någon nyhet att April fortfarande har känslor för Jackson. Äntligen hände Alex och Jo! Hon är bra bra hon. Hoppas att dom håller det här nu då. Alex har ju haft sån himla otur.. Och äntligen kom Bailey in i the or igen. Förstog att det skulle krävas att det var någon av "dom" för att hon skulle komma dit igen! Och äntligen kom bebisen, och namnet var ju bara helt perfekt! Men självklart så skulle ju Meredith hålla på att förblöda där ett tag också...Ganska tråkigt med Cristina och Owen dock, men det var ganska väntat faktiskt. MEN RICHARD?!!! NOOOOO!! Han som är sååå braaaaaaaa! Typiskt :( . Over all så har ju säsongen haft sina ups and downs, men har varit bra med spänning, tårar, skratt och ilska. Grey's Anatomy kommer alltid att vara en favorit för mig! 
Tina: Då var det dags, jag och Sofia hade pratat lite innan om hur  detta avsnitt skulle se ut. Att Meredith skulle föda var givet, men i mörkret? Och allt det som hände i operationsrummet, satt och tänkte för mig själv att dör hon är hela serien slut, de kan inte döda henne. Som tur var överlevde hon, tack vare Bailey som äntligen tog sig i kragen! Det som hände mellan Christina och Owen har jag bara väntat på, dock trodde jag ett tag att hon skulle ändra sig ang. barn. Och precis som Sofia skrev, att April fortfarande har känslor är inget nytt. Det ska bli spännande att se var som händer nästa säsong mellan dem. En bra säsong, åter igen, men som sagt både ups and downs. Är nästa säsong den sista? Hur ska detta gå? Ska Richard överleva?



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin