Quiz: VD

Efter att ha blivit insipirerad av både Seriedrottningen och Escape Reality så kör vi.
Några listor om serierna jag följer, vi kickar igång med VD.

1. Den karaktär som jag blev kär i först.
Stefan, det kommer alltid vara Stefan!

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.
Caroline, jag gillar henne skarpt nu! I början var hon bara jobbig men nu! Gillar även hennes och Stefans vänskap väldigt mycket.

3. Den karaktär som alla älskar men som jag inte tycker om.
ojoj, vad svårt. Damon, jag gillar honom också, men kanske inte lika mycket som alla andra, han behöver växa upp och sluta vara så Damon.

4. Den karaktär som alla hatar men som jag tycker om.
Katherine !! Sitter och hoppas varje avsnitt att hon ska vara med, det behövs mer av henne i VD, men som det ser ut nu kanske hon blir kvar ett tag!

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre.
Tyler, nog för att han inte varit med så mycket i senaste säsongen, men tycker bara han kan försvinna förgott nu, Caroline ska vara med Klaus.

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)
Stefan!

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.
Ehhhh.... Ingen kanske, men måste jag välja så Caroline, hon försöker leva ett "normalt" liv trotts allt kaos och hon verkar lyckas hyfsat också.

8. Den karaktär som jag vill slå till.
Elena...

9. Ett par som jag älskar.
Caroline och Klaus, som ännu inte är ett par, men borde fan vara. Men okej då. Bonnie och Jeremy, de är meant to be!!

10. Ett par som jag hatar.
Först tänkte jag skriva Damon och Elena, men det blir lite tråkigt. Har aldrig gillat Caronline och Tyler, hon är för bra för honom.

11. När jag började titta på serien.
Det minns jag knappt! Men såg det nog direkt då de började i USA och såg avsnitten efter de gått där, fastnade direkt!

 

Vilken serie tar vi nästa gång? Supernatural kanske? One Three Hill? /Tina

 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin