Veckans serier V13

 
Teen Wolf S03E24 *Säsongsfinal*
Tina: Efter förra avsnittet kändes det intressant att se hur de sista avsnittet blir. Äntligen, äntligen fick de död på onda Stiles och räddade den goda.  Att Aiden dog gör mig faktiskt inte så mycket, tycker inte bröderna har gjort så mycket för serien så det är inga jag kommer sakna. Tycker inte att detta avsnitt var så bra som de andra varit, faktiskt. Det jag gillade mest var ju att Malia börjar i skolan. Det ska bli så himla roligt att se mer av henne och Stiles nästa säsong!
Sofia: Detta avsnitt var ganska så kaos asså. Men så bra, men ändå inte lika bra som dom tidigare men ändå bra. Och finally fick dom död på den onda Stiles! Längtar redan till nästa säsong!
 
Grey's Anatomy S10E17
Tina: Vilket bra avsnitt! Blev glatt överraskad! Ett avsnitt man inte sett liknande versioner av tidigare. Var dock sjukt förvirrad i början av det. När avsnittet var slut så kände jag faktiskt att Christina och Hunt kanske inte hör ihop ändå. Båda två kommer inte bli lycklig då. Det som var mest skrämmade tyckte jag var om de gjorde slut och Hunt blev alkoholist. Gillade att de "lurade" oss tittare då Christina hade den vita klänningen på sig och man trodde hon skulle gifta sig med Shane. Gillade även att de klämde in lite drama med Jacksons hand, blev lite orolig där ett tag att han verkligen skulle göra illa den. Bra uppbyggnad för att Christinas försvinnande efter denna säsong. Nu tror jag faktiskt att det är möjligt att hon lämnar sjukhuset för Hunts skull.
Sofia: Så bra avsnitt! Gillar att det bara handlade om Christina och Owen och alla olika vägar dom skulle kunna gå. Men ingen av dom skulle ju bli lycklig av någon av dom. Jag har alltid tyckt att dom är meant to be. Men inte efter detta avsnitt. Man blev lite lurad där av Christinas vita klänning. Trodde nästan att hon skulle gifta sig med Shane! Är bara 4 avsnitt kvar nu och det märks att Christina ska sluta. Speciellt efter detta avsnitt! Kommer sakna henne så mycket asså!
 
Revenge S0316
Tina: Alltså Emily, ojoj. Jag har så himla blandade åsiker om denna serien nu. Självklart låg hon bakom att hennes journaler kom till media själv. Jag gillar att Jack hjälper henne, hon behöver honom. Dock är jag ledsen att Aiden dragit.. Fast jag förstår honom. Det bästa som kan hända nu tycker jag faktiskt är att Emily faktiskt dödar någon av the Graysons, bara för att röra om i grytan och komma någon vart!
Sofia: Det blir ju bara värre och värre asså... Gillar att Jack hjälper henne, gillar inte någon av the Grayson. Hur ska detta sluta?

Scandal S03E15
Tina: Detta avsnitt var bättre än de förra. Kaoset med barnen asså. Herregud. Men blir så himla arg på Millie att hon inte berättar för Fitz om att hans pappa våldtog henne. Då kommer han förstå henne mer. Olivia hamnade verkligen i kläm i detta avsnitt. Hon måste avsluta allt med Fitz och ta ett annat jobb, det funkar inte. Jag är rädd för vad B613 gör med Jake. Olivias mamma är tillbaka, hm. Verkar som hon vill ha död på alla i vita huset. Någon där kanske dör i slutet av denna säsong? Det skulle vara en twist!
Sofia: Detta avsnitt var bättre än det förra. Men tycker ändå inte att det håller måttet riktigt.. Var mycket bättre förut. Gillar inte hur Jake har blivit. Men gillar att Olivias pappa verkar vara på hennes sida nu! Stör mig så mycket på hennes mamma dock. Förlåt med hennes ansikte stör mig så otroligt mycket! Ugley
Vampire Diaries S05E17
Tina: Ett helt ok avsnitt. Ska bli intressant att se vad the travelers har i kikaren. Var de deras ledare som kom ur skyggan från Bonnie? Varför räddade Jeremy häxan? Men de som förvånade mig mest var att Caroline försökte rädda den mänskliga Stefan. Hmm..
Sofia: Nu börjar det hända lite intressanta saker igen. Vill veta vad the travelers håller på med och vad det är dom vill! 

The Walking Dead S04E15
Sofia: 
Det här avsnittet var lite segt faktiskt. Hände inte sådär super mycket. Men äntligen så hittade Glenn och gänget Maggie, Bob och Sasha! Finally. Och dom kom fram till Terminus. Är lite skeptisk till det stället. Då jag har sett lite info från the comic-books som jag inte har läst. Det var ju inte direkt så mycket folk där som man hade trott... Men vart är Beth?! Gillar inte gänget som Daryl är med heller... Ledaren där är ju även med i Sons of Anarchy! 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin