Recension - The Other Woman

TITEL: The Other Woman
 
SKÅDESPELARE: Cameron Diaz, Leslie Mann, Nikolaj Coster-Waldau (Games of Thrones), Kate Upton och Taylor Kinney (Chicago Fire)
 
HANDLING: Efter att ha upptäckt hennes pojkvän är gift, möter snart Carly (Diaz) hustrun han har sviker. När ännu en kärleksaffär upptäcks,  går alla tre kvinnor ihop för att hämnas. 
 
VAD TYCKTE JAG? Detta är helt klart bästa filmen på länge! Kärlekskomedier är det jag ser mest av, och detta blev direkt en favorit. Handlingen låter kanske lite vanlig, men den var förvånadsvärt bra! Den var rolig från början till slut och höll mig kvar hela tiden. Jag gillar Cameron Diaz och henne tillsammans med Leslie blir en bra kombo. Sedan att det är Nikolaj, mest känd som Kingslayer i GoT spelar svinet är så kul. En annan av mina favoriter är också med, Taylor Kinney, som såklart spelar good guy. Detta var en film alldeles i min smak. Jag satt och skrattade högt hela tiden åt olika scener. Mina två favoriter är då Carly ramlar ut genom fönstret, och sedan slutet för Mark. SÅÅÅÅ KUL. Helt klart sevärd för er som diggar filmer som dessa!

TRAILER:


/Tina



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin