Teen Wolf • S04E07

Tina: Ett bra avsnitt, ett avsnitt med fokus mest på en händelse. Teen Wolf har ofta flera katastrofer igång samtidigt, vilket gör att det blir väldigt mycket i varje avsnitt. Lite too much för min smak. Men detta avsnitt var bättre. Jag hade sett en teaster på avsnittet innan då Stiles står med pistolen mot pannan och var lite rädd för honom. Men samtidigt är han en karaktär som de aldrig skulle kunna döda utan att ta död på hela serien. Det blev lite drama mellan Stiles och Malia då hon inser att han ljugit för henne, inte så big deal tycker jag. Har faktiskt inte så mycket mer att säga om detta avsnitt.
Sofia: Ett bra avsitt, känns som dom börjar komma lite närmare nu, men ändå inte liksom. Det har hänt så mycket saker på en och samma gång i dom tidigare avsnitten. Gillar iof när det är mycket som händer, men man ska ju hålla reda på allt också. Men jag gillade detta avsnitt. Har väntat på att Malia ska få reda på att hon är en Hale, men trodde faktiskt inte att hon skulle reagera som hon gjorde... Vi får väl se hur det kommer att gå i nästa avsnitt. Om hon kommer att ansluta sig till Peter eller om hon kommer tillbaka till Scott och resten av gänget..



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin