Filmrecension: The Fault in Our Stars

TITEL: The Fault in Our Stars
 
SKÅDESPELARE:  Shailene Woodley, Ansel Elgort, Nat Wolff m.fl.
 
HANDLING: Hazel(Shailene) och Gus(Ansel) är två ovanliga tonåringar som har en hel del gemensamt; cancer, en kvick och syrlig humor och ett förakt för det traditionella och en kärlek som tar med dem på en oförglömlig resa. 
 
VAD TYCKTE JAG? 
Äntligen har även jag sett denna film, och oj vad den grep tag i mig. Jag fastnar direkt i början av att Hazel är som hon är, och att hon tillslut vågar charmas av Gus, som är helt underbar! Filmen tog en liten vändning som jag inte förväntade mig, men det gjorde bara filmen bättre. Väldigt fint filmad också. Jag grät nästan från början till slut(speciellt sista halvan). Och kände mig helt tagen långt efter att filmen var slut. Denna måååååste ni se!!



/Tina



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin