Serietips: Chasing Life

Chasing Life är en serie från ABC Family som började för några veckor sedan. En typisk sommarserie för ABC. Jag fastnade direkt för serien. Den är kanske inte lika bra som många av serierna som går på hösten, men den är heltklart sevärd och bra.
Den handlar om April som kämpar med sin karriär på en stor tidning, samtidigt får hon diagnosen leukemi. Hon skaffar pojkvän och upptäcker saker hon inte visste om sin döda pappa. Allt i en enda stor blandning av känslor. Jag tror jag har fällt en och en annan tår till varje avsnitt. Så, har ni inget att titta på nu i sommar, är denna serie ett tips!
 
/Tina
 

Vill ni göra ett länkbyte, alltså i menyn? Har iallafall eran blogg under mina länkar, kram

Svar: Ja varför inte? Just nu har vi bloggar som vi läser, och som handlar om TV och film där så det blir ju fint. :) /Tina
Tina Skiöld




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin