Teen Wolf & Grey's Anatomy - Veckans bästa avsnitt

 
Teen Wolf S03E20 - Echo House
Tina: Stiles är verkligen huvudpersonen av serien just nu. Jag blir galen och så sjukt nervös av allt som händer honom, bästa killen. Teen Wolfs bästa karaktär!! Jag förstod aldrig riktigt varför han ville bli inskriven på psykhuset. Men att han träffade Malia där och att det blev romans, det gillade jag. Jag hoppas bara att hon är på han sida. Det jag inte riktigt gillar eller förstå är den japanska sidan av det, och Kiras familj? Vill veta mer! Som tur är så är det fyra avsnitt kvar på säsongen!
Sofia: Asså Stiles! Love him! Helt klart bästa i hela serien. Gillar att det är mer historia nu istället för en massa action, vilket jag iof älskar men gillar när man får veta mer. Ska bli kul att se hur Malia kommer in mer i det hela.
 
Grey's Anatomy S10E13 - Take it back
Tina: Jag var verkligen förberedd på att kastas in i kyrkan igen och se allas reaktioner då April väljer. Just den scenen var inte med. Jag blev besviken. Dock kände jag hela avsnittet att de var något lurt och att April och Jackson nog är tsm ändå, och mycket riktigt. Tycker synd om Alex, han måste sluta puta bort människor som älskar honom då han sörjer. Och Jo måste sluta hon med, hon måste försöka göra något annat med honom. De måste lita mer på varandra. Sedan är jag bara irriterad på Meredith, kan hon sluta vara så dryg mot Derek? Heja Callie!!
Sofia: Håller med Tina! Var helt beredd på att se när April gjorde sitt val. Tycker inte om sånna extremt pinsama situationer! Meredith är bara aggro på alla nu..Jag menar, var ju ändå presidenten som ringde! Alex är kaos Jo är kaos. Alla är kaos! 
 



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin