Veckans serier V18

 

Greys Anatomy S10E22 - We Are Never Ever Getting Back Together
Tina: Detta avsnitt har jag väntat på några veckor, ända sedan jag fick höra att Burke skulle komma tillbaka. Jag har varit så orolig att de skulle typ bli tillsammans igen och det är därför Christina slutar. Men så var det tack och lov inte! Det var så himla bra! Christina och chokladfabriken! De ger verkligen Christina de slut hon förtjänar. Jag tycker att hon ska överklaga beslutet om att hon inte vann, för sjukhusets skull. Älskade att Callie gillade Arizonas fula namn i slutet, haha! Nu är det bara några avsnitt kvar av säsongen, ska bli spännande.
Sofia:  Så bra avsnitt! Och har bara väntat på att Burke ska dyka upp. Men hade ingen aning att det skulle vara så som han gjorde det. Satt bara och väntade på varför han ville att hon skulle komma dit. Först trodde jag att det faktiskt var för att han ville bli tillsammans igen. Men sen när han visade bilden på frugan! Och när han sa att han ville att hon skulle ta över efter honom. Det vara så meant to be! Helt klart ett värdigt slut och hon får det hon förtjänar! 
 
Vampire Diaries S05E20
Tina: Är det bara jag eller är VD riktigt dåligt just nu? Jag såg ikapp VD för typ en månad sedan och tyckte att början av säsongen var bra, nu är det bara skit igen. Näe. Lägger ner efter denna säsongen, det är för uttjatat. Alla romanser hit och dit. Damon och Elena, och Stefan. Bonnie kommer troligen dö igen efter de fått henne tillbaka osv. Nej, jag pallar inte.
Sofia:  Tycker att säsongen började bra. Men nu har den börjat dala igen precis som förra. Kan Elena och Damon bara bestämma sig någon gång!! Step it up eller lägg ner!
 
 
Agents of S.H.I.E.L.D S01E20
Tina:
Det hettar till för Shield. Sky gjorde de jävligt bra för att få dem att förstå vad som hände. Älskade att Maria Hill är tillbaka, mest för att jag älskade skådespelaren men även hennes karaktärr i denna serie. Ogillar Ward så jävla mycket just nu. Tyckte dock det var asbra att man fick se varför han faktiskt står i skulld till Garrett. Det ska bli väldigt spännande att se hur de avslutar säsongen. 
Sofia:  Det är så bra just nu! Så mycket som händer sååå awesome! Älskar att Sky fattade så fort att Ward var Hydra. Ogillar han så otroligt starkt nu asså sååååååå mycket! Men när man fick se att det var Coulson som låg bakom Tahiti. Det trodde jag inte! Ett avsnitt kvar nu!
 
Game of Thrones S04E04
Tina: Det sämsta avsnittet hittills, men som fortfarande inte var ett dåligt avsnitt. Detta avsnitt gock lite långsammare. Jag gillar Brianna, jag gillade att Jamie gav henne ett svärd. Gillade inte att han skickade iväg henne. Dock är hon helt rätt person att skicka efter Sansa. Brandon Stark är i blåsvädret. Undra vad som kommer hända? Jag är lite osäker på de där ismänniskorna, eller vad de nu heter. De skrämmer mig lite.
 
Chicago Fire S02E20 & Chicago PD S01E12
Tina: Ända sedan Chicago PD startade har man ju väntat på två avsnitt som dessa, crossover. Jag tyckte de var två bra avsnitt. Jag tyckte dock att Dawson kom alldeles för lätt undan, inte för att jag vill att hon ska skada sig, men lite mer hade varit mer trovädigt. Shay nådde nog upp till höjden av dumhet i detta avsnitt. Älskade att de hittade den andra bomben och fixade de tillsammans. I dessa två avsnitt tyckte jag verkligen man såg skillnad på vilken som är den bättre, vilket i mitt tycke är Chicago Fire. Sååå mycket bättre. Och då gillar jag PD också. PD slutade bra med Erin och Severide! Yay!
Sofia:  Gillade detta avsnitt väldigt mycket asså! vet inte riktigt vad jag ska säga haha! Mycket som hände. Tyckte däremot att Dawson klarade sig lite för lätt med tanke på att hon blev begravd under ett hus liksom.. Shay var ju bara dummast asså. Slutet på PD finally!



Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin