The Hillywood Show - Supernatural Parody

Asså jag ÄLSKAR denna video. Har sett den ett antal gånger nu. Så grym!
Detta är alltså The Hillywood Show som förutom supernatural har gjort bland annat The Walking Dead parody, Doctor Who parody och många fler. 
Osric som spelar Kevin Tran är med och spelar Sam. Och mot slutet har vi också en stor del av Supernatural's cast som är med! Super Fun!
Check it out!
Jag har förövrigt själv gett mig in på Supernatural efter att ha tänkt göra det såååå länge! Och denna serie är så grymt bra! Man fastnar så fort och kan lätt se flera avsnitt på en dag. Den är väldigt seriös men har även lite humor vilket jag gillar. Började se första säsongen för några veckor sen och började idag på säsong 10. Yes I have no life. But u gotta love it! ;) Och hur jävla snygg är inte Dean då?! I die.
 
/Sofia

så himla bra




Kom ihåg mig?








Follow on Bloglovin